reeyan85 مدیر استارتر عضویت: 1402/05/07 تعداد پست: 94 عنوان ی لحضه بیاین 92 بازدید | 2 پست بچه ها از موقعی ک داداشم فوت کرد افسردگی شدید گرفتم از صب تا شب کارم شده فقط گریه چیکار کنم بنظرتون.داداشم متولد ۷۸ 1402/05/07 | 15:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آتیماه عضویت: 1397/08/11 تعداد پست: 777 الهی، چقد حیف، خدا رحمتشون کنه، باید بری دکتر دغرو بگیری یمدت
هاناحسینی عضویت: 1400/11/15 تعداد پست: 1886 یع کتابی میخوندم که میگف باید این دوره سوگواری رو حتما طی کنید تا باش کم کم کنار بیاید خدارحمتشون کنه.