2777
2789

سفته به محض امضا کردن قانونی هست و میتونن باهاش اقدام قانونی انجام بدن

 عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن ، ای دل ! چه خوب بود توراهم نداشتم . یا رب ! حساب نیست نگو بندگی نکرد / این بنده زنده بود ولی زندگی نکرد !

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از تاریخش گذشته بوده شکایت کرده  میخام ببینم چند ماه زمان میبره برای جلب

مقدار مبلغش چه قدره؟ اگر زیر بیست تومن باشه میره شورای حل اختلاف اگر بالای بیست تومن باشه میره دادگاه . تا شکایت بکنه و انجام بشه و دادخواست تنظیم کنن یک ماه دوماه زمان میبره 

 عمری گذشت و ساخته ام با نداشتن ، ای دل ! چه خوب بود توراهم نداشتم . یا رب ! حساب نیست نگو بندگی نکرد / این بنده زنده بود ولی زندگی نکرد !

مقدار مبلغش چه قدره؟ اگر زیر بیست تومن باشه میره شورای حل اختلاف اگر بالای بیست تومن باشه میره دادگا ...

۱۸۰ میلیون 

از خرداد شکایت کرده 

اما تاریخش گذشته بوده 

خودش رفته شوهرم میگه گفتن زمان میبره تا حکم بدن

ولی خوده شاکی میگه گرفتم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز