وا ینی دوتا دیپلم داری بعد برا کنکور تجربیت نمرات ریاضیو رد کردی؟
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
راستش نمیدونم مشکلی داره یا ن باید از ی مشاور خوب بپرسی
از کنکورت راضی بودی ؟؟؟
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
امسال ک میشد با دیپلم ریاضی کنکور تجربی داد و برعکس
احتمالا مشکلی نداشته باشه و لحاض شه
ولی من مطمعن نیس
راستی چند سالته
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
من امسال کنکور دادم ولی اصن اون چیزی ک میخامو نمیارم چون تلاش نکردم بعد تصمیم گرفتم پشت بمونم
ولی انگار خیلی اراده میخاد
تو ک پشت کنکور از تجربت میگی اینک چطور خونوادتو راضی میکنی بمونم
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
من رشتم ریاضی بوده دانشجو بودم گفتم میخوام انصراف بدم پزشکی قبول شم اوناهم موافقت کردن
چی میخوندی زیبا تو رشته ریاضی
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
درخواست بدم قبول میکنی بحرفیم چون یکم شرایطتمون حس میکنم شبیه همه
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
منم خیلی دوس دارم تجربی کنکور بدم ولی میترسم نشه باز بمونم پشت کنکور💔
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇