2789
عه چیکار به فرزند من داری😐  حتما مشکل از دوستای تویه دیگه وگرنه نی نی یار ناحق تعلیقتون نکردع

فرزند شما بار اول اومد ی حرف زشتی ب همه مون زد 

ما اول خواستیم بره نرفت 

بعد درگیر شد 

وگرنه ما مشکلی نداریم 


تعلیق...     فقط شهریار که میگه:آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی ..کی بود؟ کجا رفت؟..چرا بود و چرا نیست..

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عه چیکار به فرزند من داری😐  حتما مشکل از دوستای تویه دیگه وگرنه نی نی یار ناحق تعلیقتون نکردع

باید بگم دوس خیلی مریضی داری 

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

الان شما اقایی؟ چرا نوشتی پس زن؟

تاپیک یکی دیگ بود خواهر رفیق ما زنه🤣

تعلیق...     فقط شهریار که میگه:آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی ..کی بود؟ کجا رفت؟..چرا بود و چرا نیست..
فرزند شما بار اول اومد ی حرف زشتی ب همه مون زد  ما اول خواستیم بره نرفت  بعد درگیر شد&nb ...

سر چی بهتون حرف زد ؟

چشمانش اقیانوسی بود از هزاران ستاره و من گمشده ای در کهکشان بی انتهای چشمانش:)💙   پادشاه یونان گفت:ما برای شرافت میجنگیم و شما برای ثروت!  کوروش بزرگ: هرکس برای نداشته هایش میجنگد، ما برای ثروت و شما برای شرافت!!! و چه زیبا گفت کوروش:)))
باید بگم دوس خیلی مریضی داری 

ممنون از اطلاع رسانیت😐

چشمانش اقیانوسی بود از هزاران ستاره و من گمشده ای در کهکشان بی انتهای چشمانش:)💙   پادشاه یونان گفت:ما برای شرافت میجنگیم و شما برای ثروت!  کوروش بزرگ: هرکس برای نداشته هایش میجنگد، ما برای ثروت و شما برای شرافت!!! و چه زیبا گفت کوروش:)))
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز