2777
2789
بچه بدی نبود که منم هر موقع دعوا خونم کم میشد میومدم باش دعوا میکردم چرا لینارو ازم گرفتین🥺😂

حقش بود

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

دایی رفتم ب آبجیم میگم گردن بگیر  میگ اینایی که توخوردی و ۳ نفر باس گردن بگیرن😂😂😂😂

سه نفر چیه 

اینا ده نفرو سیر میکنه ناموسا کجات جا دادی دایی

 Baby , angels like you cannot fly to hell with me

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی چند هفته خوراکی نخوردی و حمله ور میشی:

دایی خیلی سخت بود ۲ هفته رژیم 

کرفس و لوبیا و اینا 

بعد دایی نامردا رحم نمیکنن اینارو جلو دستم نزارن🤣

تعلیق...     فقط شهریار که میگه:آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی ..کی بود؟ کجا رفت؟..چرا بود و چرا نیست..
سه نفر چیه  اینا ده نفرو سیر میکنه ناموسا کجات جا دادی دایی

نفهمیدم 🤣

لپام شده بود عین سنجابا که فندق جا میدن 🤣🤣

تعلیق...     فقط شهریار که میگه:آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی ..کی بود؟ کجا رفت؟..چرا بود و چرا نیست..
دایی خیلی سخت بود ۲ هفته رژیم  کرفس و لوبیا و اینا  بعد دایی نامردا رحم نمیکنن اینارو جل ...

😒 خو پس عادیه

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز