میخاستم راهکار بهم بدید
همسرم همیشه از فروشگاه مایحتاج مارو تهیه میکنه
مثل گوشت برنج اینا
ولی خب یه سری نیازا هست مثل کرایه ماشین
هزینه اینترنت و ارایشگاه و....
وقتی به همسرم میگم مثلا پول بریز فردا پسرمون باشگاه داره کرایه ماشین میخام
وای دادی میزنه که بسه بخاطر شما بدهکارم تا خرخره
منم واقعا بعضی وقتا که پولی نیاز داشته باشم از ترسم بهش نمیگم به ابجی و مامانم زنگ میزنم دستی میگیرم ازشون
بنظرتون چیکار کنم
خیلی باهاش حرف میزنم اخرش میگه همینه نمیخای جمع کن برو خونه بابات
جالب اینجاست ماهی 1بار باید فرحزاد بریم بساط قلیون اینا باشه من میگم خب نریم پولشو پس انداز کنیم
داد بیداد که اختیار پول خودمم ندارم
نمیدونم بخدا چیکار کنم