2777
2789
عنوان

قمر در عقرب 🦂🌜

477 بازدید | 21 پست

از دیروز همش دارم بد بیاری میارم. دیشب هم الکی با شوهرم دعوا کردیم. 

تعداد رای : 28
نظرسنجی
آره 😵‍💫
5
17%
نه 😌
6
21%
مگه قمر در عقربه؟ 😦
11
39%
چی هست؟ 🧐
6
21%

منم بعد مدت های طولانی دیروز عصر با شوهرم دعوا کردم

از نحسی این روزاس

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه‌ی کشتی بودن یه معجزه بود! همون قدر محال... همون قدر غیرممکن...🩷🪷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ۴ روز پیش بدترین روزای زندگیمو گذروندم و میخاستم یا خودکشی کنم یا فرار کنم ولی خداروشکر بهتر شدم اما هر وقت مسببان بدحالی و غم خودم رو میبینم یاد اون روزای نحس میوفتم

دقیقا من هم بعد مدت طولانی 

ماه محرم و صفر ماه های سنگین و بسیار نحسی هستند

انرژی منفی هم خیلی زیاده تو این ماه ها

واقعا سننگین هستند

مخصوصا ماه صفر خیلی شومه

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه‌ی کشتی بودن یه معجزه بود! همون قدر محال... همون قدر غیرممکن...🩷🪷

خب من فهمیدم چرا این چن وقت حالن بد بود بیش از حد

یه دختر قوی موفق که نمیزاره دختر بودنش دلیلی باشه که جلوشو بگیرن  (درسته دخترم ولی صدای موفقیتم یه روز کل دنیارو میگیره) 
چرا؟. 😐 بعد این ک میگن تاسوعا و عاشورا حموم نرین قضیش چی هس؟

این حرف که چرته 

بهداشت همیشه باید داشت

من واقعا این دو ماهو دوس ندارم ، دلم میخواد زود رد شه بره

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه‌ی کشتی بودن یه معجزه بود! همون قدر محال... همون قدر غیرممکن...🩷🪷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792