2777
2789
عنوان

دندونمو کشیدم

163 بازدید | 16 پست

رفتم مثلا درس کنم دکتر گف داغون شده باید بکشیش

گف بستنی یخی بخور خونش بند بیاد خوردم ولی هنو خونریزی داره

ساعت یک کشیدم

بعدم بدجور ضعف کردم چی بخورم ؟

که خنک باشه و زیاد به جویدن نیاز نباشه

چون فک م درد میکنه


امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با نون بخورم که خیلی نیازبه جویدن داره🥲

خب خالی بخور

سیب زمینی و تخم مرغش ب اندازه کافی سیرت میکنه 

موادشم ریز رنده بزن راحت بخوری 

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
روش دستمال چندلا کن  بزار  که رودترقطع بشع ولی من بستنی خوردم فوری قطع شد خونریزیم

نمیدونم به خدا دوتا بستنی یخی خوردم

ولی هنوزم دهنم شور میشه تف میکنم پره خونه

دندون ششم هس

واسه شماکدوم بود

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
اصن تف نگن تخم مرغ رو بصورت نیمرو اما عسلی با زردچوبه کمی زیاد درست کن همینجوری خالی بخور

نمیشه که دهنم شور میشه میدونم خون هس

چیکارش کنم قورت بدم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
اره عزیز بخیه خورد ریشه ش کج بود

حتماً به دکترت زنگ بزن بهش بگو خونریزیت قطع نمیشه البته جراحی یکم طبیعیه خونش دیرتر بند بیاد 

خدایا تو بساز تو بسازی قشنگتره🥰زود بود برای رفتنت دخترکم🖤

نمیشه که دهنم شور میشه میدونم خون هس چیکارش کنم قورت بدم

اره عزیزم اگر تپنستی قورت بده تف کردن باعث میشه خونریزی دیر بند بیاد اگر شد ی مقدار پنبه رو محکم لوله کن بذار رو جای دندونی ک کشیدی با فکت ی فشار ملایم بیار هم خون رو حذب میکنه هم باعث بند اومدن خون میشه

حتماً به دکترت زنگ بزن بهش بگو خونریزیت قطع نمیشه البته جراحی یکم طبیعیه خونش دیرتر بند بیاد 

جدی؟

ممکنه مشکلی باشه؟

ساعت یک کشیدم

بدجورم ضعف کردم و لرز دارم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
اره عزیزم اگر تپنستی قورت بده تف کردن باعث میشه خونریزی دیر بند بیاد اگر شد ی مقدار پنبه رو محکم لول ...

گازاستریل گزاشته بود ولی موقع بستنی خوردن درش آوردم

امیدوارم روزی برسه که هیچکی هیچ غمی نداشته باشه🥺🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز