2789
عنوان

کیست سینه

72 بازدید | 3 پست

سلام دوستان من یه سال و نیم پیش سونو دادم و سینه هام کیست داشتن الان نزدیک پریود کیست ها بزرگ و دردناک میشن و بعد پریود دیگه درد ندارم و حسشون نمیکنم وقتی سینم رو فشار میدم خیلی میترسم دوباره برم سونو گرافی کسی هست کیست هاش خوب شده باشه؟ 

اره  شیر خوردن بچه از بین میبرتش کلا حاملگی و زایمان بعدشم ورزش کن ویتامین ای هر هفته بخور چا ...


خب من بچه ندارم بنظرتون خطرناک نیست؟

انقدر بعضی وقتا استرس میگیرم بابتش که سرم داغ میشه   از همه بدتر که میترسم برم سونوگرافی و دوباره ببینم کیست ها بزرگ شدن یا بیشتر شدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب من بچه ندارم بنظرتون خطرناک نیست؟ انقدر بعضی وقتا استرس میگیرم بابتش که سرم داغ میشه   از ...

مدام نرو سونو استرس میگیری 

بهترین کا ر ورزشه پیاده روی  ویتامین ای هفته ای یک بار 

دمنوش بابونه

روغن پامچال هم عالیه

برگ گل کلکم بنفش جدا کن دوتا بزار تو فریزر یخ بزنه بزار روی سینه های زیر سوتین بعد که گرم شد برش دار لباست بنفش میشه   عالیه همین کارا رو بکن

 ببین دکترا میگن  سونو بعد چهل سال سالی یک بار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز