2777
2789

والا الان که مسخره شده ی ترم کرال ی ترم پشت ی ترم قورباغه ی ترم پروانه ی ترم دوچرخه 😐🤧والا زمان ما ی ترم رفتیم پشت و دوچرخه و کرال سینه رو یاد داد تمام 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خودم شنا از بچگی بلد بودم استخر داریم تو باغمون بابام یادم میداد یاد گرفتم 

اما دخترم فرستادم vip قطعا بهتره چون تمرکز و رسیدگی مربی بیشتر هست

و اگر وقت و هزینه میزاری بازدهی بیشتری داره 


عمومی بنظرم نرو 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍
👍

ببین کاری نداره ها بزن تو یوتویوب یا نت فیلم کرال و ببین و تمرین کن و دوچرخه! عمومیم برو ببین قبل ثبت نام! ببین چجوریه 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
اینا رو بلدم حرفه ای میخوام 

پروانه میخوای ورداری؟ کجایی؟ ببین خصوصی چنده؟ و عمومیاشون چجوریه! والا تابستون انقد عمومیا شلوغه ادم پشیمون میشه! من ی بار تفریحی رفتم پشیمون شدم 

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز