mahebahar مدیر استارتر عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 122 عنوان سونو ان تي 56 بازدید | 5 پست دكتر برام سونو ان تي نوشته، ولي ازمايش غربالگري ننوشته،تو نت خوندم كه بايد ازمايش هم باشه و اينكه حتما هم فاصلشون كمتر از بيستوچهار ساعت باشه،چيكار بايد كنم الان؟ 1402/05/03 | 13:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahebahar مدیر استارتر عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 122 برو بگو بنویسه يني دكتر اشتباه كرده و يادش رفته؟😕
ho_zahra عضویت: 1398/10/03 تعداد پست: 19854 يني دكتر اشتباه كرده و يادش رفته؟😕 بله باید ازمایش هم باشه مامانِ کارِن هاکان نیکان❤
زهرا۵۳۷۱۵۵۲۰۰۰ عضویت: 1400/05/07 تعداد پست: 9674 غربال گری اول هم ازمایش خون داره هم سونوگرافیباید هر دوشو برات بنویسه.من غربالگری دوم رو فقط سونوش رو دادم چون ازمایش خون اولم گفتن خوب دومی نیاز نیس لایک نکن خیرشو ببینی
دخترزندگی عضویت: 1397/02/23 تعداد پست: 2537 يني دكتر اشتباه كرده و يادش رفته؟😕 احتمالا فراموش کرده بنویسه،هردو تو یک روز انجام میشه