2777
2789
مثلا صبح بپزم تا کط میتونم پخشش کنم که اب نیفته؟

عزیزم تو این فصل اگه شب بپزی خودتم راحت تری ،چون خیلی گرمه 

بعدم سریع که نمیتونی ظرف کنی 

بعد که دمش دادی باید زیرشو خاموش کنی و سرش رو برداری ،بزاری یک ساعت تو قابلمه باشه که از حرارت بیفته بعد ظرف کنی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من باآرد  برنج درست میکنم عالی میشه چهارتا لیوان آب برار بجوشه بعد آرد برنج به اندازه یک سوم لیوان با یه لیوان آب سرد حل کن  بریز  تو آب جوش بزار بپزه مرتب هم بزن ته نگیرد بعدش که یه کم گرفت نصف لیوان شکر بریز توش با نصف استکان زعفران دم کرده و نصف لیوان گلاب  بزن به هم تا جا بیفته در آخر هم بادوم هات رو بریز توش میتونی یه تیکه کره یا روغن حیوانی هم اضافه کنی سلیقه ای هست

اینو درست کن اگر دوست داشتی مقدارش رو بیشتر کن این مقدار که من گفتم 5تا کاسه متوسط میشه

من باآرد  برنج درست میکنم عالی میشه چهارتا لیوان آب برار بجوشه بعد آرد برنج به اندازه یک سوم لی ...

پس دو کیلو برنج نیم دانه خیلی میشه؟فعلا ارد ندارم نیم دانه دارم ولی بعدا با ارد امتحان میکنم حتما مرسی

مثلا صبح بپزم تا کط میتونم پخشش کنم که اب نیفته؟

صبح بپزي تا ٤عصر طول پختشه از اونورم تا ظرف بشه و خنك كه ببنده ٧-٨شب ميشه حدودا 

اگه طبق دستورم بپزي دو روزم بمونه اب نمي ندازه نگران نباش فقط بزار خوب ابش كشيده بشه و اصلا در طول پخت اب اضافه نكن و موقع شكر نترس ته نميگيره شكره اب ميندازه با حوصله و شعله خيلي كم بزار جازبيفته 

💚التماس دعا 💚اگه دوست داشتيد برا سلامتي بچه هام صلوات بفرستيد به منم بگيد براتون بفرستم 💚
پس دو کیلو برنج نیم دانه خیلی میشه؟فعلا ارد ندارم نیم دانه دارم ولی بعدا با ارد امتحان میکنم حتما مر ...

بازپيمونه بردار شش تا پيمونه 

١٢تا شكر 


💚التماس دعا 💚اگه دوست داشتيد برا سلامتي بچه هام صلوات بفرستيد به منم بگيد براتون بفرستم 💚
پس دو کیلو برنج نیم دانه خیلی میشه؟فعلا ارد ندارم نیم دانه دارم ولی بعدا با ارد امتحان میکنم حتما مر ...

همین نیم دانه رو بریز تو آسیاب نرمش کن ببین این  مدل که من گفتم خیلی خوشمزست نیم ساعته هم امادست اصلا دردسر ندارن الان گفتی دلم خواست برم درست کنم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز