من میخام برم رشته کامپیوتر فنی
بعد همه شاخه های فنی حرفهای رو الویت ب اوردم تو هدایت تحصیلیو
ثبت نام میکنن بنظرتون؟ چون شنیدم که واسه فنی الویت مهم نیست
چون فقط یدونه مدرسه فنی تو شهرمون هست
اولم گفته بودن شرط معدل(بالای۱۷) که معدل من ۱۷/۸۶شد
بعد گفتن فقطططط هدایت تحصیلی باید بیارین، واسه همین میترسم سختگیری کنن