بچه ها ما تو محلمون همه یخونه ها ویلاییه یعنی اپارتمان نداریم نهایتا خونه ها دو طبقه هست
(80متر انچنان بزرگم نیستا)
بعد همسایه رو به روییمون به کوچه دوتا پنجره دارهه
هر سری ک ما در حیاطو باز میکنیم بشوریم یا اشغال بذاریم یا مهمون بدرقه کنیم میاد وایمیسته زل میزنه به خونمون
اون روز منو خواهرو مادرم داشتیم توی حیاط بلند بلند حرف میزدیم میخندیدیم از پشت پنجره داد زده خوبه حالا نمیخواد خنده هاتونو تو چشم ما کنید😳
چندین بارم باعث دعوا تو محله شد اخرین بار با پدر خودم دعواش شد و حرفای رکیک زد حتی حرفای جنسی😒زنیکه ی بیشعور حالا از مادرمم بزرگ تره هاااا
باهاش چیکار کنیم؟ پنج یا بیشتر بچه داره حتی بچه ی هفت ماهشم میذاره تو کوچه زیر این افتاب همش باعث سرو صداست