asra_moqadam مدیر استارتر عضویت: 1398/02/10 تعداد پست: 75 عنوان دندون درد 60 بازدید | 6 پست سلام خانما کمکککککککدندونم رو چند سال پیش درست کردم یعنی عصب کشی و پر کردم الان باز درد میکنه چ کنم اخه دندون ک درست شده مگه دوباره درد میگیره؟چند روزه فقط مسکن میخورم 1402/05/02 | 14:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دونه_انارجان عضویت: 1400/09/03 تعداد پست: 1065 اره ممكنه برو حتما به دكتر نشون بده نگذار زخمهايت تو را به كسي كه نيستي تبديل كند!
ladies_first عضویت: 1402/02/02 تعداد پست: 223 شاید دندون بغلیش باشه دردش افتاده تو این عکسopgبگیر 🌸🌺من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش🌺🌸 ⭐عبادت بجز خدمت خلق نیست⭐ 💝می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن💝
nzriellie عضویت: 1400/02/21 تعداد پست: 20748 حتما عصب رو قشنگ تخریب نکرده پالپ هنوز مونده. شایدم از دندون کناریش باشه. اگ همون عصب کشیه باشه باید موادو دربیارن و دوباره عصب کشی کنن تواگر دغدغهات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبیست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡
زیبای_خفته_۶۸ عضویت: 1402/03/31 تعداد پست: 4168 واسه خواهرم عصب کشی بوددردمیکرداین سری موادداخل دندونش کلاکنده شدپرش خالی شداگه دردداری زودتربرونشون بده ماله خودمم پرسطحی بودچن وقت پیش بعد۱۲سال کلاافتاددندونم خالی شد تک تک اشکام...اسیدمیشه روقلبت یه روز....