2777
2789
عنوان

دندون درد

60 بازدید | 6 پست

سلام خانما کمککککککک

دندونم رو چند سال پیش درست کردم یعنی عصب کشی و پر کردم 

الان باز درد میکنه 

چ کنم 

اخه دندون ک درست شده مگه دوباره درد میگیره؟

چند روزه فقط مسکن میخورم

شاید دندون بغلیش باشه دردش افتاده تو این عکسopgبگیر

🌸🌺من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش🌺🌸       ⭐عبادت بجز خدمت خلق نیست⭐                        💝می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن💝                   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حتما عصب رو قشنگ تخریب نکرده پالپ هنوز مونده. شایدم از دندون کناریش باشه. اگ همون عصب کشیه باشه باید موادو دربیارن و دوباره عصب کشی کنن

تواگر دغدغه‌ات مردم شام و یمن است/من دلم پیش غریبی‌ست که نامش وطن است🥀🤡مـــــردیم از خوشـــــــی🤡

واسه خواهرم عصب کشی بوددردمیکرداین سری موادداخل دندونش کلاکنده شدپرش خالی شداگه دردداری زودتربرونشون بده ماله خودمم پرسطحی بودچن وقت پیش بعد۱۲سال کلاافتاددندونم خالی شد

تک تک اشکام...اسیدمیشه روقلبت یه روز....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش