فکر کنم یه دقیقه میای یه تاپیکی بخونی بعد میبینی خیلی الکی به دعوا و بحث کشیده میشه
چرا یه عده مون نمیتونیم بهم دیگه احترام بزاریم و انقدر نخواهیم ثابت کنیم که کدوممون درست میگه
هر آدمی با رعایت ادب و بدون توهین واقعا میتونه نظرشو بگه
چرا فکر میکنیم حتما همه باید مثل فکر کنن یا الزاما اون چیزی که ما میگیم درسته
البته منظورم به همه نیست دوستان 🌸