2777
2789
عنوان

عفونت روده

341 بازدید | 11 پست

بچه ها چند روز بود که دلم درد می کرد و اسهال شدید آبکی داشتم مامانم بهم قرص داد. و دلدردم خوب شد تا اینکه دیروز رفتم دکتر گفت عفونت روده داری یه روز قبل از دکتر یوبس شدم الان به زور می رم دست شویی،این یوبوسو یادم رفت به دکتر بگم،برسیم کرد گفت عفونت روده گرفتی،آیا خوردن آب سرد یا دیر رفتن به دستشویی باعث‌شده تا من عفونت بگیرم


الان فقط دل‌درد با یوبس دارم می گم نکنه ibsباشه ولی دکتر گفت عفونته نگران نباش از تجربه هاتون بگید

من یبار میکروب معده گرفتم انگار یه چیزی تو دلم راه می‌رفت ، بی اشتها بودم ، خسته بودم ، سرگیجه داشتم تا یک ماه

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
من یبار میکروب معده گرفتم انگار یه چیزی تو دلم راه می‌رفت ، بی اشتها بودم ، خسته بودم ، سرگیجه داشتم ...

اسوال یا یوبس نبودین من احساس دستشویی می کنم اما نمی تونم دستشویی کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسوال یا یوبس نبودین من احساس دستشویی می کنم اما نمی تونم دستشویی کنم

جدیدا هم نمیدونم چرا شکمم صدا میداد و انگار یه چیزی توش راه میرفت و یبوستم بودم ولی نرفتم دکتر فکر کردم یبوسته. اون موقع هم یادم نمیاد

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
اون موقع همین احساس منو داشتین

آره انگار یه چیزی تو شکمم داشت راه میرفت

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
یعنی احساس پی کردین دستشویی دارین اما نداشتین درسته

یادم نیس گلم چهار سال پیش بود🥲

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
ببخشید بعد چند روز اینجوری بودین

یک ماااااه

هیچوقت مردم را نمیفهمم اما باید یک جوری میان آن‌ها زندگی کنم...!                                                               اندک اطلاعاتی در اختیار دارم که حاصل خوندن و تحقیق کردنه.                                                                            فردی بشدت کنجکاو .                                                عاشق کتاب ، حیوانات ، فیلم ، کهکشان ، نکات پزشکی ، روانشناسی و در کل عاشق یادگیریم و از یادگیری استقبال میکنم.          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز