2777
2789
عنوان

بی بی چک

228 بازدید | 9 پست

بچه ها من چون پریودی نامنظمی دارم مسخص نمیکنه کی پریود بعدیم باشه. 

من ۲۰ روز پیش قرص اورژانسی خوردم بعد هفت روز سه روز خونریزی کردم. 

۱۵ روز بعد از مصرف قرص و رابطه جنسیم بی بی چک زدم منفی بود. امروزم ۲۰ روز از رابطه جنسیم میکذره و بیبی زدم منفی بود.  بنظرتون کافیه؟ و حامله نیستم؟

دعام کنین چیزی بشه که بخاطرش همش دست به دعام🌹

اورژانسی که خیلی پریودو بهم میریزه بهتره نخوری

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مجبور شدم تازه نامزد کردم

در سال دوبار عیب نداره ولی حتمایه روش جلوگیری درست باهمسرت داشته باشین هرماه استرس نگیری

پسرم دردونه من💜سعی میکنم تاجایی که میدونم کمک کنم به همه 😍 ..میشه لطفابرای ظهوراقا یدونه صلوات بفرستی ؟؟؟ممنون عزیزم🤲🥰🥰
داشتم تاپیکتو میخوندم. باردار شدی بالاخره؟ 

فعلا دو ماه از اصلاح سبکم گذشته ک بدون دارو پریود شدم من خیلی کم پیش میومد بدون دارو پریود بشم ولی فعلا حامله نشدم دعام کن

خدایا شکرت😍بلاخره منم دارم مامان میشم الهی ک قسمت همه منتظرا من خودم خیلی منتظر موندم🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792