2777
2789

بابابزرگ من آرتروز شدید زانو داشت و خیلی دنبال دکتر خوب براش گشتیم بعد کلی پرس و جو بردیمش پیش دکتر بهنام نصیری و ایشون براشون جراحی انجام دادن و خداروشکر الان خیلی بهتر از قبل شده چون سنش هم بالا بود کسی عمل نمی کرد می گفت ریسک داره و شاید خدایی نکرده از زیر عمل زنده بیرون نیاد ولی خداروشکر رفتیم پیش دکتر نصیری و جراحی کرد و الان خیلی خوب شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قرص کلسیم پیشگپیری میکنه

سلام من درمان دارم برات،ک کامل آرتروزت درمان بشه

دوستم 1 ماهه درمان شد باهاش

حتی دیسک کمرم درمان شد و گفت دردام صفر شده

دوست داشتی بیا تا بهت بگم 09907133191 واتساپ

بابابزرگ من آرتروز شدید زانو داشت و خیلی دنبال دکتر خوب براش گشتیم بعد کلی پرس و جو بردیمش پیش دکتر ...

سلام خانمی بود ک باید دیسکش و عمل میکرد بس ک دردای شدیدی داشت،تنها راه عمل بود،ولی با اصلاح مزاج و رعایت رژیم غذایی و 2 تا دارو گفت مسکنای قویم رو کاملا ترک کردم گفت خییلی بهترم

بنظرم قبل عمل راهکارای دیگ رو هم امتحان کنید.خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم 09907133191

سلام خانمی بود ک باید دیسکش و عمل میکرد بس ک دردای شدیدی داشت،تنها راه عمل بود،ولی با اصلاح مزاج و ر ...


اینا فقط درد رو کم می کنن وکلا جلوی بدتر شدن رو میگیره ولی کاملا خوب نمی کنه. وقتی کار به جراحی میکشه دیگه هیچی نمیتونه به جز جزاحی خوب کنه 

سلام من درمان دارم برات،ک کامل آرتروزت درمان بشه دوستم 1 ماهه درمان شد باهاش حتی دیسک کمرم درمان ش ...

سلام دوست عزیز.من چهل سالمه آرتروز خفیف زانو هردو تا پام دارم و از بچگی پاهام پرانتزیه.روش درمانی ک میگین چیه من خیلی تحقیق کردم درمان نداره 

وااای برای درمان آرتروز فقط کپسول آوودین جوابه مادر من هم ارتروز داشت دکتر براش آوودین رو نوشت از داروخانه اینترنتی داروبوم تهیه کردیم الان 5 ماه میشه که داره استفاده میکنه و واقعا تاثیر داشته

سلام عزیزم منم 29 سالمه و دوساله که زانودرد شدید دارم. دراصل بخاطر نحوه غلط تغذیه و ورزش نکردنه. دکتر خیلی داروهای مختلفی بهم داد که جواب نگرفتم واقعا. اما 6 ماهه که دارم کلاژن کلاژینو استفاده می کنم. برای تقویت غضروف ها عالیه. دو سری آخر اینترنتی از داروبوم خریدمش که قیمتش نسبت به داروخانه های دیگه خیلی به صرفه تر بود. بهت پیشنهاد میدم این راه رو هم امتحان کنی

سلام دوستان منم آرتروز شدید داشتم 

رفتم پیش دکتر سعید مهاجر زاده خیلی عالی بود، درمان ارتوکین تراپی واسم انجام دادم و واقعا نتیجه گرفتم

واستون آدرس سایتشونو میذارم حتماا برین عالیهههه

https://www.drmohajerzadeh.com/ارتوکین-تراپی-در-مشهد/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز