2777
2789
عنوان

آزمایش بتا

253 بازدید | 4 پست

خانوما کسی هست من ۳ روز  از پریودی گذشته بود و بی بی چک زدم سریع عدد بعد از ۳ دقیقه دو خط ظاهر شد رفتم آزمایش بتا دادم ۳۶۸ بود و رفتم دکتر گفتش چون یکبار سقط داشتی و میگی یکم درد داری برات شیاف پروژسترون میدم بعد اینکه دو شب شیاف استفاده کردم دیدم تمام علائم حاملگی داره گم میشه و سینه هام کلا آب شد سفت نبود شک کردم بی بی چک زدم دیدم خط دوم داره گم میشه روز بعدش باز بی بی چک با ادار صبح زدم دیدم ۱۰ دقیقه طول کشید ظاهر بشه اونم فقط هاله رفتم آزمایش دادم دیدم عدد بتا از ۳۶۸ اومده شده ۱۰۸ 🥲🥲🥲🥲🥲😭😭😭😭😭 بنظرتون بارداری خارج رحمه ؟ 

نه عزیزم میگن یه وقتایی کاذبه  و خودش جذب میشه  نگران نباش عزیزم دوباره برو دکتر

خواریزی ندارم و دکتر گفت اگه دیدی درد زیاد داری باید بری سونو واژینال فعلا درد دارم اما کم و اینکه عدد بتا گفتش باید رشد کنه که متاسفانه رشد نکرده قبلی عدد بتا ۲۵۶ بود بعد یک هفته ۹۳۵ شد خوب رشد نکرده بود و سقط شد این برعکس شده عدد بتا ۳۶۸ بود الان شده ۱۰۸ پایین اومده و خونریزی ندارم خیلی استرس دارم چقدر دلم خوش بود و خوشحال بودم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تعلیق

چشم_درشت87 | -12 ثانیه پیش

تعلیق

چشم_درشت87 | 1 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز