2789
عنوان

خیلی دلم‌گرفته 😔

49 بازدید | 4 پست

شوهرم یه ساله براگواهینامه میره قبول نشده..ازین دوسال همین دوماه اخربراایین نامه رفنه ۶باروقبکل نشده.مامانم گفت داییت اشنادارخ راحت نرقبولش میکنن..چندین بار به مامانم گفتم پس شمابگو دایی ببین چی میگه...نگفت.امروزداییمودیدم صرصحبتوباز کردم فقط گفتم مدایی شمااموزشگاه رانندگی اشناداری؟گقت اره دخترخواهرزنمه..چطور؟تااومدم حرف بزنم مامانم گفت مادرراستشو بگو بگو که یه ساله میره قبول نمیشه..من😦

میدونی به حالت تحقیرگفت..ایقدرخجالت کشیدم جلو داییم...دیگه هییچی نگفتم بنده خداداییم گفت باشه صحبت میکنم خبرشو میدم و رفت.

به مامانم میگم چرا اینجوری گفتی چرانذاشنی حرقموبزنم...یعنی چی ک راستشو بگو..مگه من دروغگدام؟؟فکرنمیکنه باباشاید اصلا بخام جوردیگه  بیان کنم.نخام دست کسی گزک بدم اتو بدم...خودم بایه لحن بهترمیگفتم...

خیلی دلم شکست خیلی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز