بچه ها کسی هست شرایطش مثل من باشه من حدود ۴ سال میشه برا خروج مدفوع از دست کمک میگیرم یادمه این مشکل از زمانی شروع شد که شیاف دیکلوفناک سدیم برا سردرد میگرن زیاد استفاده میکردم یعنی فک کن یه روزای ب دو تا یا ۵ تا میرسید که دیگه قسمت گوشتی مقعد خود به خود با یه زور میزد بیرون الان ذهنم اجازه نمیده زور بزنم انگاری باید با دست تحریک کنم و دسشوییم پر از عفونت های ژله ای هست امروز گفتم یکم تو اینترنت بزنم روم نمیشد ب همسرم یا مادرم بگم حس شرمساری داشتم الان که باردارم بیشتر رفتم تو فکر الان همش گریه میکنم یه مدت ورزش گکل انجام دادم خیلی خوب بود الان نمیدونم تو بارداری میتونم استفاده کنم یا خیر چون هنوز بارداریم ب سن قانونی نرسیده و چیزی مشخص نشده خیلی کوچیکه نمیدونم چیکار کنم الان هم تعطیلات هست دکترم نیست 😭😔
از اونی که روزی ده بار میگفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه کنندهترین حس دنیاست🥲
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نوشتم ۴ سال دو سال اول شیاف دیکلوفناک سدیم بخاطر سردرد میگرن میزدم بعد حس کردم قسمت مقعد دیگه کنترل ندارم بهش گوشتش زیادی میاد بیرون ترسیدم ب کسی بگم اما بخاطر میگرن لعنتی همش مسکن شیاف فقط جواب میداد وقتای که سردرد نداشتم از دست کمک میگرفتم حتی اگه دسشوییم سفت نباشه واقعا الان اینحا هم مطرح کردم خودم از خودم خجالت میکشم
الان پنجشنبه و جمعه است دکتر زنان دکتر خودم نیست کخ این موضوع مطرح کنم الان چون باردارم اومد تو ذهنم راجبش تو اینترنت سرچ کنم که بیشتر زده بود سندروم یا چه بدونم هموروئید و بواسیر
نوشتم ۴ سال دو سال اول شیاف دیکلوفناک سدیم بخاطر سردرد میگرن میزدم بعد حس کردم قسمت مقعد دیگه کنترل ...
خواهرانه بهت میگم گلم هنوز سنی نداری حتما برو دکتر متخصص گوارش خیلی بهتر کمکت میکنه از شوهرت پول بگیر بگو متخصص زنان گفته باید چکاب گوارشی بشی و تنها برو مشکلت رو حل کن
خواهرانه بهت میگم گلم هنوز سنی نداری حتما برو دکتر متخصص گوارش خیلی بهتر کمکت میکنه از شوهرت پول بگی ...
مشکل پولش نیست نمیدونم از کجا شروع کنم تو اینترنت زدم استرسم زیاد شد زده بود این مشکل همورویید یا همون بواسیر یا شقایقه من بخاطر شیاف دیکلوفناک سدیم اینطور شدم یه مدت و ش گکل انجام دادم خیلی تاثیر داشت ولی تو اقدام بودم ولش کردم الانم میترسم انجام بدم
[QUOTE=301701589] الان پنجشنبه و جمعه است دکتر زنان دکتر خودم نیست کخ این موضوع مطرح کنم الان چون باردارم اومد تو ذهنم ... [/QUOTE
آره حتما دکتر برو. چون گفتی این مشکلو از قبل داشتم.
از اونی که روزی ده بار میگفت دورت بگردم چخبر؟! هنوز داره میگرده یا تو اولین خروجی پیچید به بازی؟!:) گاهی اوقات حسرتِ تکرار یک لحظه،دیوانه کنندهترین حس دنیاست🥲
تو دوران بارداری ورزش گکل خیلی هم خوبه و هیچ مشکلی نداره البته سه ماهه اول بارداری و هنوز شکم بزرگ ن ...
اینورزش حس میکنم عالی برام یه مدت یوگا انجام میدادم حس میکردم مقعدم همون رکتومش بخاطر زدن شیاف زیاد دیکلوفناک فناک سدیم افتادگی پیدا کرده اصلا نمیره داخل هر چقدر زور میزنم نمیره داخل مجبورم با دست جا بزنم این حالت یادمه تو دانشگاه برام اتفاق افتاد سردرد وحشتناک گرفته بودم مجبور بودم از شیاف استفاده کنم اونم زیاد یکهو دیدم عملکرد مقعدم بهم ریخته و زیادی بیرون زده وحشت کرده بودم اما ب کسی روم نشد بگم خصوصا مادرم چون همیشه میگفت شیافدنزن این همه بده برا مقعدت افتادگی میاری الان ب حرفش پی بردم آخه هر جا میرفتم برا سردرد برام شیاف میدادن منم وابسته شده بودم ل شیاف