2777
2789

کندلا.جلسه سومم رو رفتم دقیقا ۹۰درصد ریخته خیلی عالی جواب داده تاحالا

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسم دستگاه نمیدونم راستش ولی درد مرد نداره فقط زیر بغل و اطراف کشاله ران (من بیکینی نرفتم) و شاید طرف مچ پا سوزن سوزن میشه (قابل تحمله و مدتش خیلی کمه هرجلسه خیلی کمتر میشه دردش (درد کندن مو رو میده ولی خیلی سریعترش نترس چیزی نی هرچقدر موهات نازکتر باشه دردش کمتره) گرماشم در حد سوزش نی عادیه)) 

Oh baby
رولی یا شاتی؟؟

شاتیه

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
قیمت میشه بگی

من بیکینی وخط مایو و زیربغلو میرم.با زیرانداز که ده تومنه.۳۸۶.جایی که من میرم خط مایو جدا خط باس ن جدا بیکینیم جداست.مثلا دوستم میره اینا رو بیکینی حساب میشه

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

من الکساندر سه جلسه رفتم راضیم، موها زیر بغلم که کامل ریخته فقط یذره شبیه کرک هست. بیکینی هم یه قسمتای خیلی کوچیک فقط داره 

فقط 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
راحت بگیر تا راحت بگذره😁
ببخشید گلم نمیدونید پلاتینیوم چطوره

نه عزیزم.من فقط چون خیلی تعریف کندلا رو شنیده بودم رفتم با اون از بقیه دستگاها اطلاعی ندارم.

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

با سلام

تیام80 | 11 دقیقه پیش

میشه بیای

gazzab | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز