2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

12 بازدید | 0 پست

سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. بهم  زنگم می زنه می گه بیا. و می خواد برای هشت ساعت کار 4 و پانصد تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. قبلا سه تومن می داد. همونم ذره ذره. یعنی یه ماه طول می کشه تا این سه تومنمو بده. و تسویه شه. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط برم سر کار یا صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز