سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. بهم زنگم می زنه می گه بیا. و می خواد برای هشت ساعت کار 4 و پانصد تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. قبلا سه تومن می داد. همونم ذره ذره. یعنی یه ماه طول می کشه تا این سه تومنمو بده. و تسویه شه. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط برم سر کار یا صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه