تازگیا مد شده همه میگن:میخوایم آدمهای سمی زندگیمون رو کنار بذاریم ولی هیچکس نمیگه: میخوام روی خودم کار کنم تا آدم بهتری باشم همه به شکل نارسیستی تصور میکنن بهترینن و بقیه مقصر و گناهکار...! شاید خودت آدم سمی دیگرانی،روی خودت کار کن.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کاربری من و دخترعموم💙 آره خب مالِ مفت خوبه، خوشمزه س، اشتها رو باز میکنه، همه ازش تعریف میکنن، هوا خوبه و همه خندونن به خودتون که میرسه سیل اومده، همه چی گرونه و از همه مهمتر منم که توقعم زیاده...
در این دنیای بی رنگ تو سبز باش💚🌱یه کنکوریِ خسته برام دعا کنید🌳 قلب من این چنین آسان نمی ارزید. عشقت اما به غم هایش نمی ارزیدلعنت به من اگه نجنگم یه ثانیه!میگذره ، سرد میشی ، بیخیال میشی،ولی فراموش نمیکنی ..شدی دوست داشتنی ترین اشتبام"..ادما فراموش نمیشن فقط حضورشون تو ذهنم کمتر میشه شایدم فقط به نبودشون عادت میکنیم:)! ...ما جدا از هم غم انگیزیم ؛ با هم ، بیشتر .گوش کن ؛وزش ظلمت را می شنوی ؟...بی هوا آخر شب هوایت کردم !با هر کس که می نشستم از امید حرف می زدم حتی وقتی که ذره ای امید درونم نمانده بود . !عاشق نشویا، دگر دل ندهیا، آدمک ساده بمان ساده بمان بچه نشیا."اونکه دیر اومد و زود به قلبم نشست رفت و با رفتنش قلب من رو شکست