ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 عنوان عفونت روده 903 بازدید | 19 پست شما کدوم بک از ابن علائمو داشتینسردردشدید+بدن درد+تاری دیداسهال شدیددل درد شدید که کمی از دردش کم شدهجز اینا ممکنه ibsیا سرطان باشهمامانم میگه چیزیت نیست میگه خالت که خیاطی گفته همه ی مردم اینو گرفتنجز این چیز های توی اینترنت منو ترسوندن 1402/04/28 | 20:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 IBS خطرناک نیستسندروم روده تحریک پذیر هست که با استرس به وجود میاد
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 IBS خطرناک نیست سندروم روده تحریک پذیر هست که با استرس به وجود میاد ببخشید علائمش همه یا علائم دیکه ای داره؟دو روز قبلش استرس شدیدی که باعث دلدرد شد داشتم
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 مهم ترین علامتش همین دل درد شدید هستآدم وقتی عصبی میشه یا استرسی میشه ، دل درد بگیره ، ibs هستخیلی عذر میخوام حتی بعضا پیش میاد خونریزی در مدفوع دیده میشه اینا از علایم ibs هست که حطرناک نیست.
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 برای بعضی ها حتی حالت اسپاسم میده یعنی گرفتگی عضلات شکم.
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 کلا اگر عصبی شدی یا استرس داری بدن دچار یکسری ریکشن های خاص میشه و علایمی بروز میکنه
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 مهم ترین علامتش همین دل درد شدید هست آدم وقتی عصبی میشه یا استرسی میشه ، دل درد بگیره ، ibs هست خی ... نه اصلا خون ریزی ندارم فقط اسهال اونم آب
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 برای بعضی ها حتی حالت اسپاسم میده یعنی گرفتگی عضلات شکم. نه من اگه این علائمی که گفتم رو دارم اگه نداشتم می شد چیزی
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 نه من اگه این علائمی که گفتم رو دارم اگه نداشتم می شد چیزی متوجه پیام تون نمیشمالان سوال کردید؟ سوالتون دقیقا چیه؟
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 مهم ترین علامتش همین دل درد شدید هست آدم وقتی عصبی میشه یا استرسی میشه ، دل درد بگیره ، ibs هست خی ... نه شنیدم درمان نداره خیلی می ترسم می گم نگرفته باشم،با اینکه چیز مهمی همی هم نیست احساس می کنم قند گرفتم😭این دوروزه خودمو دلداری می دم فقط شندیم برای درمانش فقط باید استرسودکنترل کنی که به قول ما کوردان ۲۴ساعت خدا من استرس دارم
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 متوجه پیام تون نمیشم الان سوال کردید؟ سوالتون دقیقا چیه؟ اینی که شما گفتین برای زمانیه که این علائمو نداشتم
جنگل_بارانی عضویت: 1402/03/07 تعداد پست: 7591 نه شنیدم درمان نداره خیلی می ترسم می گم نگرفته باشم،با اینکه چیز مهمی همی هم نیست احساس می کنم قند گ ... درسته درمان خاصی نداره اما ناراحت نباش همیشگی نیست دردش سعی کنید آروم باشید عرق اسطوخدوس بخورید ریلکس میشید
عروس_نی_نی_یارم عضویت: 1401/12/13 تعداد پست: 2228 اسی ببخشید سوالمو اینجا پرسیدم منم تو دفع مشکلی ندارم ولی کامل نمیاد بیرونبمظرتون چه مشکلی دارم؟مثلا با انگشتم میبینم بازم داخل مونده شرمنده بابت سوالم برای سلامتی و تعجیل در ظهور اقا امام زمان(عج) صلوات بفرستید .الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ro3tami مدیر استارتر عضویت: 1402/04/28 تعداد پست: 1173 درسته درمان خاصی نداره اما ناراحت نباش همیشگی نیست دردش سعی کنید آروم باشید عرق اسطوخدوس بخور ... ببخشید شما می دونید علائم دقیقش چیه