uuuqhwh مدیر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 عنوان کوبینت چیه؟؟؟😶😐😐😐 | مشاهده متن کامل بحث + 223 بازدید | 25 پست بهم گفت کوبینتاتون چ قشنگه😐😭 My heart is, and always will be, yours. 1402/04/28 | 16:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 میگفتی دوست شامو دورد نوکونه 😐 ماکارانی هم میگن خیلی ها کوتِلِت هم زیاد شنیدم کوتِلِت🤣 My heart is, and always will be, yours.
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 یه نفر هم ب من گفت آشپزخونم کُمد کِشی کردم 😑 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 My heart is, and always will be, yours.
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 یه نفر هم ب من گفت آشپزخونم کُمد کِشی کردم 😑 دارو میپوکممممممم🤣🤣🤣🤣 My heart is, and always will be, yours.
شوکا۶۷ عضویت: 1398/07/07 تعداد پست: 11434 کوتِلِت🤣 جدی میگم والاهمینجا دیدم کهدمیگن : دارم حرص میریزم ، یکی به مراسم ختم مثلا سوم هفتم میگفت تعزیهکاربره میگفت خدا شوهرمو نعلت کنههی گفتیم لعنت ، اونم هی گفت نعلت 😂 توام قاتلی میدونی چرا؟ چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی . قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 جدی میگم والا همینجا دیدم کهدمیگن : دارم حرص میریزم ، یکی به مراسم ختم مثلا سوم هفتم میگفت تعزیه ک ... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣تو روحتتتتت My heart is, and always will be, yours.
شوکا۶۷ عضویت: 1398/07/07 تعداد پست: 11434 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣تو روحتتتتت 😂قبول که عزیزان هموطن هرجا هستن لهجه قشنگی دارنولی اخه تو نوشتار چرا باید لهجه داشته باشن؟کاربره تو تاپیکش از هم عروسش ناراضی بودمن شخصا صفحه ۴و۵ فهمیدم منظورش جاریه 😐 توام قاتلی میدونی چرا؟ چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی . قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 😂 قبول که عزیزان هموطن هرجا هستن لهجه قشنگی دارن ولی اخه تو نوشتار چرا باید لهجه داشته باشن؟ کار ... وای خدا🤣🤣🤣 My heart is, and always will be, yours.
uuuqhwh مدیر استارتر عضویت: 1401/05/12 تعداد پست: 9135 ماست موسير با چيپسه🙂😂 عالی🤣 My heart is, and always will be, yours.