سلام بچه ها،من یه شخصیت ارومی دارم ولی اجتماعی ام. در خانواده همسرم خیلی باهاشون گرم نیستم ولی در صحبتهاشون حضور دارم. مثلا من دو سال ازدواج کردم تا حالا به پدرشوهرم دست ندادم و روبوسی هم نکردم و البته ایشون خودش ادم خیلی خشکی هست و براش هم اصلا مهم نیست. ولی مثلا جاری من که هنوز عقده، با پدرشوهر من دست میده و دستش رو میبوسه. به نظرتون چکار کنم. دوست ندارم که مثل اون دست بوسی کنم. ولی اگه بخوام از این به بعد دست هم بدم، همه میگن یا میخام مثل اون رفتار کنم یا هر چیز دیگه ای.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.