خب به سلامتی ان شاالله که انگار بارداری خداخواسته دارین. خدا براتون حفظش کنه. مبارک باشه.
بچه هایی که اینجوری یهویی باردار میشین رو مواظبشون باشین اونا خیلی خوشگلن.
من چند نفر رو میشناسم یکیشون الان ۲۰ سالشه خیلی خوشگله از خواهر و برادرش خوشگلتره. یکی هم ۳۹ سالشه اونم همینطور. هزار ماشاالله خیلی خوشگلن.