2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من داشتم وحشتناک دردمیکرد رفتم پیش ارتوپد گفت بایدعمل کنی احتمال زیادهم بعدعمل بازمث روز اول بشی 

عمل نکردم خودبه خود خوب شد هرچندالان هم بعضی وقتا انگشت بزرگم تیرمیکشه 

دلی من بس توئ تیایا بوتونبئ لیه نایا❤❤بامن خصومت شخصی داری نی نی یار هرشب میخام صبح پامیشم تعلیق میشم😐😐کاربری پنجمه 🥲🥲جون مادرتون تعلیقم نکنین 

من دارم چندساله ی ضربه محکم خورد بشه محو شد کار سنگین پیکنم برمیگرده میسوزه درد میگیره الانم برگشته عمل نکردم دکتر گف باز برمیگرده

عزیزانم میشه برای براورده شدنه حاجتم صلوات بفرستین💔💔ممنون♥️
من داشتم وحشتناک دردمیکرد رفتم پیش ارتوپد گفت بایدعمل کنی احتمال زیادهم بعدعمل بازمث روز اول بشی&nbs ...

عزیززم🥲🥲چه بددد

نگفت بکشش واست با امپول.. اخه شنیدم با امپول درش میارن

چطور بود عزیزم چرا با امپول نکشیدیش؟  شنیدم بازم درمیاد🥲

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=10587718&slug=تجربیاتم-از-جراحی-کیست-گانگلیون-دستم&postId=279651371

تو این تاپیک کاملا توضیح دادم بله امکان عود وجود داره بازم سوالی هست درخدمتم

هر چیزی با یه رویایی شروع میشه🕊🌿ملکه ای باش که تو تنهایی میجنگه!☆💕

من ۱۵ماه پیش عمل کردم الان دوباره برگشته.

دوهفته مچ بند بستم و ازاون دستم استفاده نکردم خداروشکر ازبین رفت ظاهرا اما حرکت مچ دستم رو محدود کرده.خمش میکنم درد میگیره یا گاهی دوتا از انگشتام سر میشه و خواب میره و گاهی تیر میکشه.

رفتم‌دکتر گفت باید عمل کنی البته اگه بزدگتر بشه یا علائم و درد داشته باشی باید عملش کرد دوباره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز