من ۱۵ماه پیش عمل کردم الان دوباره برگشته.
دوهفته مچ بند بستم و ازاون دستم استفاده نکردم خداروشکر ازبین رفت ظاهرا اما حرکت مچ دستم رو محدود کرده.خمش میکنم درد میگیره یا گاهی دوتا از انگشتام سر میشه و خواب میره و گاهی تیر میکشه.
رفتمدکتر گفت باید عمل کنی البته اگه بزدگتر بشه یا علائم و درد داشته باشی باید عملش کرد دوباره