2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

4 بازدید | 0 پست

سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. هی زنگم می زنه می گه بیا. و می خواد برای هشت ساعت کار 4 تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. قبلا سه تومن می داد. همونم ذره ذره. یعنی یه ماه طول می کشه تا این سه تومنمو بده. و تسویه شه. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط فعلا برم سر کار یا بیکار بمونم و صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز