2777
2789
عنوان

نبات

76 بازدید | 8 پست

دوستان من تونباتام ی چیزایی مث مورچه و اینا دیدم

حالادلم نمیره استفادشون کنم

میخواستم ببینم اگ مث برنج بذارم توسینی پهن کنم زیر افتاب ک اگ چیزی هس بره نباتا باز نمیشه زیر افتاب؟

میشه اینکارو کرد یا بریزم دور؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا توش نیس من چون توش یکدونه دیدم میترسم دوباره بدارم توکابینت پر بشه

نه بابا تو یه نایلون بذارتشون محکم گره بزن بعد دوباره تو نایلون دیگه بذار

بین دو تا نایلون میخک بذار از عطاری بکیر ارزونه

بوی میخک نمیذاره چیزی توش بیفته

کابینت رو هم کلا خالی کن وسایلت رو بررسی کن کابینت رو پاک کن 

نه بابا تو یه نایلون بذارتشون محکم گره بزن بعد دوباره تو نایلون دیگه بذار بین دو تا نایلون میخک بذا ...

اره کلا توکابینتو سم پاشی کردم ازین بدون بوها

دوسه روزم وسایل توش نذاشتم

همین یکیو چون شک داشتم گذاشتم بیرون توکابینت نذاشتم

چ جالب نمدونستم 

توبرنج میگن سیر بنداز دیگ کرم نمیکنه بعدبرنج هابو نمیگیره خیلی؟🤢

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792