2777
2789
عنوان

مهمون بد

| مشاهده متن کامل بحث + 719 بازدید | 39 پست
حالاشماچراخجالتی وکم حرفین خودتونواصلاح کنین تواین زمونه کمه همچین ادمایی

زاتيه از بچگي بودم

هركار ميكنم نميتونم تغيير كنم خسته شدم

خجالت ميكشم

همش فك ميكنن بد حرف ميزنم 

و اصلا حرفي ندارم بگم!

حرفي ندارم بخدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون از آزار دادن تو لذت میبره میفهمم دلت آشوبه اما در هر صورت خودتو آروم نشون بده با آرامشت تو هم ...

اينهمه توهين …

من چي بگم؟ 

ميخوام جلوشو بگيرم اما ججوري؟

چرن حرفاش ميره رو اعصابم

اينهمه توهين … من چي بگم؟  ميخوام جلوشو بگيرم اما ججوري؟ چرن حرفاش ميره رو اعصابم

نه عزیزم کل کامنتارو نخوندم ولی

اگر با من نبودش هیچ میلی

چرا ظرف مرا بشکست لیلی

میشه برای شادی روح پسرم و پدرم یه صلواتمهمونم کنید...خدا خیرتون بده
اينهمه توهين … من چي بگم؟  ميخوام جلوشو بگيرم اما ججوري؟ چرن حرفاش ميره رو اعصابم


جواب بده

مثلا میگه تو سری خور

بگو تو سری خر باشم بهتراز اینه که مثل تو بی چاک و دهن باشم

یعنی شما هم عیب و ایراد بزار روش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز