2777
2789
عنوان

مهمون بد

| مشاهده متن کامل بحث + 719 بازدید | 39 پست
اگر فقط با شما اين جور برخورد میکنن من احساس می کنم یه حسی به شما دارن

چه حسي؟؟ من به اون حس دارم اما اون

پشت سرم گفته عقب افتاده 

اتو سري خور يا مثلا به صحبتاي من كم محلي ميكنه

منم متنفرم دوس دارم گريه كنم الان كه ميخوان بيان

خجالتي بودنمو ميزنن تو سرم همش

ميگن بدبختي 

منم اين حرفارو ميشنوم بدتر ميشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه حسي؟؟ من به اون حس دارم اما اون پشت سرم گفته عقب افتاده  اتو سري خور يا مثلا به صحبتاي من ...

تجربه به من ثابت کرده ( شاید درصدی هم‌اشتباه کنم )

این جور برخورد ها دو حالت داره

که تو جنس مخالف فقط علاقه است

تو هم جنس کسی که عقده و کمبود داره و خودشو از شما پایین تر میبینه سعی در تخریب داره


شاید به شما علاقه داره و کم حرفی و سکوت شما رو تو فکر خودش مبنی بر کم محلی و عدم توجه و علاقه شما نسبت به خودش میبینه

اگر فقط با شما اين جور برخورد میکنن من احساس می کنم یه حسی به شما دارن

با همه مهربونه و سعي ميكنه شخصيتي برخورد كنه

اما بمن توهين ميكنه ، فقط من ميدونم چقدر بيشخصيته.

خيلي حرف شنيدما … يبار گفت مگه تو ادمي ؟ يبار از در كه خارج شديم به همه تعارف كرد داداشم مامانم بابام . به من كه رسيد گفت تو بايد اخر از همه بيايو رفت بيرون منم اخر رفتم .

يا مثلا يه مادر بزرگ داشت الزايمر داشت ديوونه شده بود

بمون گفت تو شبيه مامان بزرگمي

بعد اينهمه توهين من نميتونم خوب باشم ميفهمي؟؟؟؟ نميتونم

همسنيم ولي من هيچوقت ديگه سلام نميكنم بهش 

مجبوره خودش سلام كنه.

قطع رابطه كردم.

وليييي الان ميخوان بيان سر بزنن بما 

بخاطر همين عصبانيم

خوب دقیق و تمیز و بالحن خوب صحبت کن جلوی اینه تمرین کن تند تند صحبت نکن طوری رفتار کن تا اون چیزی ...

نه سوتي نميدم ك.

مثلا ميگم نه دوس ندارم 

اون ميپره وسط ميگه واااااي خانوم نپسنديدن!!! بلند

دركل فك ميكنه من دستپاچلفتي هستم 

تجربه به من ثابت کرده ( شاید درصدی هم‌اشتباه کنم ) این جور برخورد ها دو حالت داره که تو جنس مخالف ...

شايد

ولي من فك ميكنم منو  دستپاچلفتي ميدونه 

كه هيچكاري بلد نيست و يجا نشسته

با همه مهربونه و سعي ميكنه شخصيتي برخورد كنه اما بمن توهين ميكنه ، فقط من ميدونم چقدر بيشخصيته. خي ...

اون از آزار دادن تو لذت میبره

میفهمم دلت آشوبه اما در هر صورت خودتو آروم نشون بده

با آرامشت تو هم اونو آزار بده

تمام حرفهاش از روی عصبانیت هست 

شايد ولي من فك ميكنم منو  دستپاچلفتي ميدونه  كه هيچكاري بلد نيست و يجا نشسته

اتفاقا به نظر من خودش این خصوصیات و داره و داره به شما تلقین میکنه که ضعف خودشو بپوشونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز