با دوستام رفتیم سینما بعد قرار شد پول بریزن تو کار ی نفر اون ی نفر حساب کنه از شانس منم عابر خراب بود و من کلا حساب کردم و گفتن واست بعدا میریزیم
5 نفرم بودن پول خوراکی بلیط اینارو حساب کردم
الان موندم چجوری بگم بهشون انگار ب گروه داریم عکسا اینارو فرستادیم
چجوری شماره کارت بدم ک زشت نباشه