2777
2789
عنوان

ازدواج

134 بازدید | 16 پست

تازه ۳۳ ساله شدم همه عمرم سعی کردم آدم درستی باشم و کلا سرم به کاره خودم بوده تا جایی که تونستم خوب بودم و درس خوندمو .......ولی همش آدمایه بیخود سره راهم بودن پسرایی که اومدن توو زندگیم خیلی خیلی ناجور بودن و همچنان هم ادامه داره.....

چرا باید زندگیم اینجوری باشه؟؟؟ نمیگم خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ولی چرا همچین آدمایی میان سره رام آخه؟؟ 

دقیقا مثل منی

هم سن منم هستی

منم مثل تو ام. عوضیا میان سر راهم

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چون میفهمن خیلی خوبی و هفت خط نیستی میان سمتت فکر میکنن میتونن ازت سواستفاده کنن

تو هیچی از دست ندادی 

من هم سن خودتم و شش ماهه جدا شدم

کلی اذیت شدم تو زندگی مشترک

جاهایی برو که آدم حسابیا هستن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کراش زدم

0095400mahsa | -4 ثانیه پیش
2791
2779
2792