سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. هشت ساعت سه تومن می ده. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. هی زنگم می زنه می گه بیا. و جدیدا می خواد برای هشت ساعت کار 4 تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. مثل آدم آهنی کار می کشه. پولم نمی ده. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط برم سر کار یا صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه.