2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

33 بازدید | 1 پست

سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. هشت ساعت سه تومن می ده. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. هی زنگم می زنه می گه بیا. و جدیدا  می خواد برای هشت ساعت کار 4 تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. مثل آدم آهنی کار می کشه. پولم نمی ده. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط برم سر کار یا صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز