2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

32 بازدید | 6 پست

سلام. بچه ها من چند ساله جایی کار کردم. حقوقم خیلی کمه و همونم ذره ذره می داد. بخاطر یه مشکل پزشکی یه ماه هست که نرفتم سرکار. و بخاطر اینکه حقوق کمه می خوام نرم دیگه. هی زنگم می زنه می گه بیا. و می خواد برای هشت ساعت کار 4 تومن بده. بدون بیمه. یعنی اینم اضافه کرده. قبلا سه تومن می داد. همونم ذره ذره. یعنی یه ماه طول می کشه تا این سه تومنمو بده. و تسویه شه. از طرفی هم فعلا نتونستم کاری پیدا کنم. به نظرتون با همین شرایط برم سر کار یا صبر کنم کار دیگه ای پیدا شه. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کار تایپ و کپی و پرینت. مگه فرق می کنه. کاره دیگه 

آخه بعضی کارا سختیشون بالاس و ۴ تومن برا ۸ ساعت کمه براش ولی الان اکثرا قیمتا همینه🤦‍♀️باز از دست خالی بودن بنظرم بهتره برو ولی دنبال کار باش

همونی که دلش پیش تو گیره
آخه بعضی کارا سختیشون بالاس و ۴ تومن برا ۸ ساعت کمه براش ولی الان اکثرا قیمتا همینه🤦‍♀️باز از دست خ ...

خو مشکل اینجاست که اگه برم پام بسته میشه. یعنی از بس اونجا اذیت شدم بخاطر یه مسائلی دلم نمی خواد برم. مثلا عین آدم آهنی کار می کشه. ولی موقع پول دادن اذیت می کنه. هی باید پولو گدایی کنم ازش. همون یه ذره رو هم کم کم می ده. بخاطر همین مسائل خیلی‌ها رفتن از اونجا و به شدت کمبود نیرو داره. واسه همین اگه برم می ترسم موندگار شم. به جایی رسیده بودم که می گفتم تو خونه بشینم بهتر از اونجاست 

آخه بعضی کارا سختیشون بالاس و ۴ تومن برا ۸ ساعت کمه براش ولی الان اکثرا قیمتا همینه🤦‍♀️باز از دست خ ...

خو مشکل اینجاست که اگه برم پام بسته میشه. یعنی از بس اونجا اذیت شدم بخاطر یه مسائلی دلم نمی خواد برم. مثلا عین آدم آهنی کار می کشه. ولی موقع پول دادن اذیت می کنه. هی باید پولو گدایی کنم ازش. همون یه ذره رو هم کم کم می ده. بخاطر همین مسائل خیلی‌ها رفتن از اونجا و به شدت کمبود نیرو داره. واسه همین اگه برم می ترسم موندگار شم. به جایی رسیده بودم که می گفتم تو خونه بشینم بهتر از اونجاست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز