2777
2789
عنوان

جاریم اینا

273 بازدید | 19 پست

ما با برادرشوهرم قهریم سر مساله پول 

چون پولمونو نمیده میگه ندارم ولی رفته برا عقد دخترش یه سرویس طلا خریده و کلی تشریفات دیگه در صورتیکه اگه پول نداشت میتونست ساده بگیره دیگه سرویس طلا چی بود 

بعد چون روشو برمیگردوند به اون طرف تا منو میدید

منم گفتم سلام ندم اینم بگم چندین سال سلام دادم جوابی نداده 

بعد یروز زد و ایشون مریض شد و نیاز به جراحی داشت شوهرم داداششو برد بیمارستانو اشتی کردن اما به من محل نمیدن بعد چند شب پیش عقدکنون دخترش دعوتمون کرد منم بزور شوهرم رفتم اما تا از در وارد شدم من سلام کردم جاریم فقط گفت سلام 

اما برادرشوهرم روشو باز برگردوند و رفت 

خیلی حالم بده چرا خودمو کوچیک کردم و رفتم تورو خدا بیایین دلداری بدین 

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مقصر شوهرته که به زور تورو برده شما هم بایدمقاومت میکردی واسه نرفتن

من واژینیسموس شدید داشتم و درمان شدم.دلم میخواد به هرکی که این مشکل بزرگ رو داره کمک کنم.اگه دوس داشتین درخواست بدین
مقصر شوهرت بوده  شما چرا تو قهر و اشتی برادرا دخالت میکنین من ک اصلا وارد قهر و اشتی  خانو ...

من قهر نبودم خیلی برادرش شر هست جواب سلام نمیده هیچ وقت

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
درک اصلا برات مهم‌نباشه تو هم اصلا نگاهش نکن انگار وجود خارجی نداره

عروس فقط جلو اومد گفت سلام خوبی خیلی خوش اومدی زن عمو جونم

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
عروس فقط جلو اومد گفت سلام خوبی خیلی خوش اومدی زن عمو جونم

گفتم هر جا اکن‌هست برو  ولی اصلا نگاهش نکن میخای سلام بدی ب شخصه ب اون سلام‌نده سلام دسته جمعی بده  نگاهش نکنی انگار اصلا ندیدیش براش بسه  

نخواستی ازشون بپرسی چرا اینطوری میکنه؟

شاید کسی حرف نامربوط از طرف تو بهش گفته!

نمیدونم ولی من بودم رو در رو میکردم

کاش این سلام نکردن ایشون رو بقیه ببینند

یعنی اینکه احترام میذاری سلام میکنی ولی اون رو برمیگردونه یکی ببینه


📍"مشرق و مغرب اَر روم...وَر سوی آسمان شوم نیست نشانِ زندگی...تا نرسد نشانِ تو"🌼🌼🌼🌼🌼"ای گوهری از کانِ من...وی طالبِ فرمانِ من...آخر ببین احسانِ من...باشد که با ما خو کنی"  "مولانا"🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼  "کو یه قانون کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون،کو یه رگبار؟ کو یه بارون ؟که بشوره ببره اینارو بیرون..ما یه عمره که می نالیم ماها چرا همیشه تو همین حالیم؟؟مارو گشتی، آخه مشتی چی می تونه باشه توی این جیبای خالیم؟؟ما یه عمره که می نالیم..همه وعده شون به ما زخم کاریه.. اینا واسه ما یادگاریه..خندمون واسه گریه زاریه!! دیوونه خونس 😅 شما سختین! شما سَدین! شما که ازتون نمی مونه ردی..باشه ما هیچ، باشه ما گیج! دورمون بزنید ولی تا یه حدی..ماها سختیم نمی سازیم، ماها فیلمای با پایان بازیم..ماها دردیم ما نیازیم..ماها مثل پول آب و برق و گازیم!!ماها دردیم ما نیازیم" متن آهنگ "زخم" فرزاد فرزین
نخواستی ازشون بپرسی چرا اینطوری میکنه؟ شاید کسی حرف نامربوط از طرف تو بهش گفته! نمیدونم ولی من بو ...

با همه اینجوریه با من شدیده

یساله مادرشو ندیده بعد اومده میگه پول بده پول لازم دارم بعد مادرشوهرمم پول نداره که رفته قرض کرده داده به این 

هنوز بشوهرم نگفتم کم موند مادرو کتک بزنه

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
نخواستی ازشون بپرسی چرا اینطوری میکنه؟ شاید کسی حرف نامربوط از طرف تو بهش گفته! نمیدونم ولی من بو ...

همه دیدن اما میگن اون بد هست تو خوب باش ما باید خوب باشیم ما هم که باهاش خوب میشیم زود میاد میگه پول بده

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز