ما با برادرشوهرم قهریم سر مساله پول
چون پولمونو نمیده میگه ندارم ولی رفته برا عقد دخترش یه سرویس طلا خریده و کلی تشریفات دیگه در صورتیکه اگه پول نداشت میتونست ساده بگیره دیگه سرویس طلا چی بود
بعد چون روشو برمیگردوند به اون طرف تا منو میدید
منم گفتم سلام ندم اینم بگم چندین سال سلام دادم جوابی نداده
بعد یروز زد و ایشون مریض شد و نیاز به جراحی داشت شوهرم داداششو برد بیمارستانو اشتی کردن اما به من محل نمیدن بعد چند شب پیش عقدکنون دخترش دعوتمون کرد منم بزور شوهرم رفتم اما تا از در وارد شدم من سلام کردم جاریم فقط گفت سلام
اما برادرشوهرم روشو باز برگردوند و رفت
خیلی حالم بده چرا خودمو کوچیک کردم و رفتم تورو خدا بیایین دلداری بدین