2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم خداحفظش کنه منم دارم از این شیشه ها اما بازم می‌ترسم. چون دوس دارم شیر خودمو بدم بهش 🤧

ابجی من نمیدونم چمه

بیشتردوست دارم شیرخشک بخوره تا شیر من😭😭چمه من انگار مادرش نیستم

میشه برای نیت قلبیم یدونه صلوات بفرستی  

قرص شیرافزا بگیر فکر کنم من روزی ٢ تا یا ٣ تا می‌خوردم کنارش ماالشعیر هم خوردم شیرم عالی شد

وزن گیری بچه تون هم خوب بود؟ من شیرم یوقتا کم نیست اما یوقتا انگار آبکیه که سیر نمیشه

وزن گیری بچه تون هم خوب بود؟ من شیرم یوقتا کم نیست اما یوقتا انگار آبکیه که سیر نمیشه

یکم بدوش بذار توی یخچال بذار چربیش ببنده بعد ببین ابکیه یا نه

من وزن گیری بچه م با اینکه تا یک‌سالگی همش مریض بود و بیرون روی داشت خوب بود

ابجی من نمیدونم چمه بیشتردوست دارم شیرخشک بخوره تا شیر من😭😭چمه من انگار مادرش نیستم

به مرور درست میشه منم اولش اینطور بودم اما الان دوس دارم. این حس وابستگی که به وجود میاد از طرفش قشنگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز