2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله همین.مشکل خاصی ندارم من ۵ساله طبقه ۵ هستم البته بالا یه طبقه دیگه داریم.پشت بوم باشه سقفش خوب نی ...

مشکل اب ندارین کم بیاد فلان؟؟ آسانسور خراب بشه درست میکنن دیگه

ن مشکل آب نداریم پمپ میکشه میاره دیگه آبو...اگه اون منطقه قطعی آب داشته باشه خونه مال خودتون باشه یه منبع کوچیک بالای حمام بذارید لوله کشی کنید به شیرهای اصلی خونه دیگه خیالتون راحت میشه.آسانسورهم بستگی به مدیر ساختمون داره که مسوولیت پذیر باشه یا نه.ولی آسانسور معمولا سالی ۲ یا۳بار شاید خراب بشه اونم پول باشه سریع درست میشه

پیش خرید کردیم کلا تموم شده خواستم قبل اسباب کشی ببینم نظر بقیه چیه

مبارکتون باشه.مشکل خاصی پیش نمیاد.ولی من به شخصه الان میخوام خونمون رو عوض کنیم دنبال خونه هستیم دوست دارم فقط وفقط طبقه اول باشم.چون دوتا بچه کوچیک دارم بچه اولم میره مدرسه نمیتونم تنها توی آسانسور بذارم بره سرویس مدرسه که میاد دنبالش من خودم حتما باید بااون یکی بچم بریم باهاش دوباره باید برم پایین منتظرش باشم تا از مدرسه بیاد.ولی اگه طبقه اول باشیم دیگه خودش باپله میره و میاد خیالم از آسانسور راحت میشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز