2777
2789
عنوان

ریزش مو

1100 بازدید | 5 پست

من همیشه ریزش دارم شامپو کتوکونازول میزنم بعضا جلوی شورمو بگیره دوباره برمیگرده امپول بیوتین بپانتن هم میزنم هر چند ماه. 

قرص زینک و بیوتین و اهن هم استفاده میکنم میخوام روغن کرچک و نارگیل بزنم نظرتون چیه شما چیا امتحان کردین؟

عزیزم قیمت امپول بیوتین و بپانتن چنده؟؟و طریقه مصرفش چجوریه؟

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد 🌸👇     لینک تاپیک های مفید🔗    ❤خدایا شکرت💚خدایا شکرت💚خدایا شکرت🌸لطفا کتاب خوب سراغ داشتید بهم معرفی کنید🤩🤩🤩🤩 دعای افزایش رزق و روزی👈یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی. ❤سلام بر حسین                                                                                    السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین❤یا ابوالفضل العباس ادرکنی💚یا رقیه💚یا علی اصغر🤩💚

من میخوام برا شوره با سرکه سیب شستشو بدم موهامو کسی تجربه ای داره؟

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد 🌸👇     لینک تاپیک های مفید🔗    ❤خدایا شکرت💚خدایا شکرت💚خدایا شکرت🌸لطفا کتاب خوب سراغ داشتید بهم معرفی کنید🤩🤩🤩🤩 دعای افزایش رزق و روزی👈یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی. ❤سلام بر حسین                                                                                    السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین❤یا ابوالفضل العباس ادرکنی💚یا رقیه💚یا علی اصغر🤩💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم قیمت امپول بیوتین و بپانتن چنده؟؟و طریقه مصرفش چجوریه؟

دوتا قوطی هست هرکدوم ۴تا. هر هفته جمعه میبرم کلینیک از هرکدوم ۱دونه میزنه هفته بعد بازم تاا هر دو قوطی تموم بشه بعد ۴ماه دوباره این روالو میرم. امروز میخوام برم دوباره بخرم ببینم چند شده .خارجی و ایرانی داره

دوتا قوطی هست هرکدوم ۴تا. هر هفته جمعه میبرم کلینیک از هرکدوم ۱دونه میزنه هفته بعد بازم تاا هر دو قو ...

اهان منم ریزش مو دارم میخوام برم بخرم

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد 🌸👇     لینک تاپیک های مفید🔗    ❤خدایا شکرت💚خدایا شکرت💚خدایا شکرت🌸لطفا کتاب خوب سراغ داشتید بهم معرفی کنید🤩🤩🤩🤩 دعای افزایش رزق و روزی👈یا رازِقَ الْمُقِلّینَ وَ یا راحِمَ الْمَساکینَ وَ یا وَلِیَّ الْمُؤْمِنینَ وَ یا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتینَ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَارْزُقْنی وَ عافِنی وَ اکْفِنی ما اَهَمَّنی. ❤سلام بر حسین                                                                                    السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین❤یا ابوالفضل العباس ادرکنی💚یا رقیه💚یا علی اصغر🤩💚
من میخوام برا شوره با سرکه سیب شستشو بدم موهامو کسی تجربه ای داره؟

من اینارو میزنم و کتوکونازول باید ۸ هفته استفاده بشه هفته ای دو بار به اندازه ناخن میریزم کف دست قاطی شامپو بچه میزنم سرم. پرژک و صدر صحت هم تعریفشو برای ریزش و شوره شنیدم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز