2777
2789
عنوان

مطالعه زیست

1363 بازدید | 32 پست

روش خوندن زیست چه طوریه؟

نظام قدیم بودم الان کتاب دهمش فصل گوارشش رو شروع کردم....خیلی مشکله😓حس میکنم از زیست قدیم یا حتی درسای دانشگاه سخت تره...آخه خودم پرستاری خوندم....چرا اینقدر پیچیده شده کتابا؟

فصد گوارش و قلبشو دیدم آریتمی کردم😢میشه بگید چه طوری باید خوند ؟آخه وقت زیادی هم ازم گرفت فقط یه فصلش.

زیادددبخون😂

مرسی😅

اره فقط یه صفحه رو چند بااار خوندم و نوشتم که فهمیدم..تازه خلاصه هم برداشتم...ولی کلی وقت گرفت..

توی مدرسه هاتون چه طوری یاد میدن که به یک سال تموم میکنن این کتابا رو؟😓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آیدی تلگرامت رو بده رایگان واست بفرستم

همدانی با اینکه میگن بده اما من تا بخش معده باهاش رفتم خیلی خوب یاد گرفتم

فرهمند هم عالیه مخصوصا اگه بخوای درصد عالی بگیری

Aloneaa یا کاربر الونهام  هستم کاربر نهال اگه دیدی بیا کارت دارم 😭

یه صفحه بخون و هرچی ازش فهمیدی برای خودت توضیح بده 

کمک می‌کنه خوب و مفهومی یاد بگیری

گل پاسخ داد: «اَبله! گمان می‌کنی شکوفا شدن من، برای دیده شدن است؟! من برای خود می‌شکفم و نه برای سایر افراد. شکوفایی، مرا خوشحال می‌کند. منشا شادیِ من، در وجود و شکوفاییِ خودم است.»
اسون ترین درس برام زیست بود... راهشم اینه که اول بفهمی درک کنی که مطلب داره چی میگه، بعد خود به خود ...

برا شمام اینقدر وقت گیره؟منم تونستم بخونم ولی وقت زیاد ازم گرفت درحالی که قبلا دبیرستان کتابای خودمو اینقدر وقت گیر نبودن برام

امسال کنکور دادم

این دو فصل توی دهم بنظرم چالشی ترین فصلا بودن پس نترس

تا جایی ک شنیدم مطالعه زیست اینطوریه که برای اولین بار روزنامه وار و سطحی میخونی و بعد میری تست میزنی تا با ذهن طراحا اشنا بشی بعد دوبارن میای جوندار اون قسمت رو میخونی 

حالا بازم تست میزنی از اون مبحث اونم تایمدار دیگه

برای مرور هم سعی کن از نمودار های شاخه‌ای وجدول ها استفاده کنی تا کمتر فراموش کنی نکات ریز رو

عزیزم پرستاری که خیلی عالیه به نظرم به جای اینکه واسه کنکور وقت بزاری رو پرستاری همون کار کنی استاد دانشگاه بشی هم پرستیژ کاری خیلی خوبی داره هم اینکه درآمد خوب البته این نظر من😅چون دقیقا دختر عموم پرستاری قبول شد چند سال پیش میخواست بشینه دوباره واس کنکور بخونه یهو نظرش عوض شد الآنم داره واسه دکترا میخونه خیلی هم موفقه😃

ولی فک کنم اگه شما بخوای کنکور بدی احتمال اینکه موفق بشی زیاده🥰

من امسال میرم دهم و وقتی شروع کردم زیست دهم و بخونم و رسیدم فصل گوارش دقیقا همینقدر برام مشکل بود هیچی نمی‌فهمیدم یادم میرفت میرفتم سمت تست هیچی نمیفهمیدم تا که در نهایت بعد کلی تحقیق تو همین سایت و از استادای کنکورم و نظرات رتبه های برتر روشم و پیدا کردم تو پست بعدی مینویسم طولانی نشه

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
برا شمام اینقدر وقت گیره؟منم تونستم بخونم ولی وقت زیاد ازم گرفت درحالی که قبلا دبیرستان کتابای خودمو ...

چقدر وقت گرفت؟؟

درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌ تاپیکای درسی و کنکوری تگم کنید قربون دستتون🥰🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز