2777
2789
عنوان

سگ گازم گرفت

207 بازدید | 20 پست

بیرون بودیم ی سگ کوچیک اومد پیشم خودشو مالید بهم بعد دستمو گاز گرفت خون اومد😑من تو بچگیممم سگ گازم گرفته امپول گزاز زدم به نظرتون الان چیکار کنم خانوادم جدی نمیگیرن


   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کزاز نیست که . واکسن هاری باید زده بشی

من با استعداد بودم، یعنی هستم ؛بعضی وقت ها به دست هایم نگاه میکنمو فکر میکنم که میتوانستم پیانیست بزرگی بشومیا یک چیز دیگر، ولی دست هایم چه کار کرده اند؟یک جایم را خارانده اند، چک نوشته اند، بند کفش بسته اند،سیفون کشیده اند، دست هایم را حرام کرده ام، همینطور ذهنم را ...!

برید انستیتو پاستور شهرتون،واکسن هاری بزنین. هاری درمان نداره.

کزاز هم واکنش هست تو داروخانه ها. برید درمانگاه . اگر ده سال قبل واکسن کزاز رو زده باشی،معمولا ایمنی داری هنوز ولی من باشم، ترجیحا اونم میزنم.

عزیزم من دکترم . هاری و کزاز اگر به مرحله ظهور علاءمت برسن، درمان ندارن.

حتی اگر یک درصدم احتمالش باشه بهتره واکسن بزنی.

الان خانوادم نمیبرن میگن واکسن خوردع بوده سگ 

شما کارت واکسنشو دیدی؟ به هر صورت کزاز ربطی به واکسن سگ نداره.

نهایتا در مقابل هاری واکسن دریافت میکنن.عامل کزاز یه باکتری معمول در خاک و دهان سگه که اونو بیمار نمبکنه ولی برای شما خطرناکه. نهایتا باید محل زخم با ضدعفونی کننده ،شسته بشه و انتی بیوتیک دریافت کنید.

بنظر منم باید بری واکسن بزنی

بری بهداشت رایگان برات میزنن

🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز