ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 عنوان لب شکری 371 بازدید | 28 پست یعنی اینجا هیچ خانومی نیست که لب شکری باشهو بچه داشته باشه؟؟؟حتی یه نفرررر؟که من بتونم چند تا سوال بپرسم ازشچقدر تنهام...💔🥲 1402/04/23 | 13:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 توبیمارستان ک بودم سر زردی بچه . خانمه خودش و خواهرش و نوزادش لب شکری بودن
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 چرا عزیزم بپرس من لب شکری نیستم ولی از اشناها هستن بچشون سالمه؟؟؟🥲دختره یا پسر؟قبل بارداری تحت نظر بود؟
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 توبیمارستان ک بودم سر زردی بچه . خانمه خودش و خواهرش و نوزادش لب شکری بودن وای... 🥲
گلچهره۱۲۳۳۲۱ عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 8632 بچشون سالمه؟؟؟🥲دختره یا پسر؟ قبل بارداری تحت نظر بود؟ بله عزیزم سالمه یه دختر داره
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 بله عزیزم سالمه یه دختر داره تحت نظر بود قبل بارداری
گلچهره۱۲۳۳۲۱ عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 8632 توبیمارستان ک بودم سر زردی بچه . خانمه خودش و خواهرش و نوزادش لب شکری بودن این موضوع الان گفتن نداشت. کاش قبل گفتن موضوعی فکر میکردیم
ماهدخت23 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/07 تعداد پست: 478 اینو نمیدونم عزیزم مرسی که وقت گذاشتی عزیزم♥️🥲برام دعا کنید دو هفته دیگه انومالی دارم
گلچهره۱۲۳۳۲۱ عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 8632 تحت نظر بود قبل بارداری فکر نکنم عزیزم. درضمن اینکه مشکل حادی نیس با عمل حل میشه دیگه
گلچهره۱۲۳۳۲۱ عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 8632 مرسی که وقت گذاشتی عزیزم♥️🥲 برام دعا کنید دو هفته دیگه انومالی دارم چشم عزیزم حتما
ریحااانه98 عضویت: 1398/06/26 تعداد پست: 1808 من لب شکری ام و باردارم عزیزمممممم . دیوانه ای لحظه های قشنگ بارداری براخودت سم میکنی حیییییف بعدها پشیمون میشی. صبرکن تا ۱۲ هفته بعد مشخص میشه حرص نخووور پس فردا بچه کولیکی میشه گناه داره