2777
2789
عنوان

بیایت ی بازیی😈😈😈😈😈😈😈

50 بازدید | 13 پست

خب هرکی اومد توی تاپیکم ی کامنت بذاره ک کی منو میشناسه هرکی بیشتر لایک بخوره سر شناس سایته 😁

برا سرگرمی زدم این تاپیکو 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

😂😂

خدایی دارم مهربون تر ازحد تصور. یک عدد اسفند ماهی خوش بین وپر از انرژی مثبتم. بهترین رفیقم آریل(فرشته براورده کردن ارزوها) هروقت احتیاج ب درد ودل داشتین میتونین روی من حساب کنین. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فكر كنم هيشكى منو تو تاپيكا نديده🥴😁💕

  <<وقتى دنبال بهترينى سعى كن راه و اشتباه نرى⚰️>>                                                                        آقايون لطفا تو امضاتون بگيد آقا هستين من تيكه كلامم عزيزم خوشگلمه😁تايپم esfp😉💗به ناحق با تاريخ عضويت رند ٠٢/٢/٢ تعليق شدم ترجيح ميدم سكوت كنم😒💔كاربرى فقط دست خودمه و تمام تاپيكا و پستامو گردن ميگيرم🤪😂و اينكه بنده دومين عضو انجمن⬛️مبارزه با احساسات منفى⬛️هستم خلاصه بسوزين👀🤡با آرزو هاى خوب براى همه شما💕💕
اول از همه خودم😁کی منو میشناسه  هیچکس    

من قبلا تو رو تو تاپيكا ديده بودم😁💕

  <<وقتى دنبال بهترينى سعى كن راه و اشتباه نرى⚰️>>                                                                        آقايون لطفا تو امضاتون بگيد آقا هستين من تيكه كلامم عزيزم خوشگلمه😁تايپم esfp😉💗به ناحق با تاريخ عضويت رند ٠٢/٢/٢ تعليق شدم ترجيح ميدم سكوت كنم😒💔كاربرى فقط دست خودمه و تمام تاپيكا و پستامو گردن ميگيرم🤪😂و اينكه بنده دومين عضو انجمن⬛️مبارزه با احساسات منفى⬛️هستم خلاصه بسوزين👀🤡با آرزو هاى خوب براى همه شما💕💕
😄امیدوارم کامنتم خوب بوده باشه حداقل😂

كامنتتو يادم نمياد از پروفايل و آيدى شناختم اگه اشتباه نكنم يبار از خودت عكس گذاشته بودى تو اون تاپيكت بودم😃

  <<وقتى دنبال بهترينى سعى كن راه و اشتباه نرى⚰️>>                                                                        آقايون لطفا تو امضاتون بگيد آقا هستين من تيكه كلامم عزيزم خوشگلمه😁تايپم esfp😉💗به ناحق با تاريخ عضويت رند ٠٢/٢/٢ تعليق شدم ترجيح ميدم سكوت كنم😒💔كاربرى فقط دست خودمه و تمام تاپيكا و پستامو گردن ميگيرم🤪😂و اينكه بنده دومين عضو انجمن⬛️مبارزه با احساسات منفى⬛️هستم خلاصه بسوزين👀🤡با آرزو هاى خوب براى همه شما💕💕
كامنتتو يادم نمياد از پروفايل و آيدى شناختم اگه اشتباه نكنم يبار از خودت عكس گذاشته بودى تو اون تاپي ...

😁ای وا پس عکسممم دیدین 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز