سلام. بچه ها اگه یه نفر هی بهتون پیام بده و سیریش بشه چی کار می کنید. یه روز یک خانمی محل کارم اومد و. گفت وای چقد زیر چشمت گود افتاده شمارتو بده دخترم مشاوره پوسته. منم دادم. چند روز بعد دخترش تو واتس پیام داد. یه فرم مشاوره پوست پر کردم. بعد فهمیدم از این شرکت نفیس هست که محصولاتشونو می فروشن.یه کم باهاش حرف زدم. و محصولاتی معرفی کرد. از اون وقت به بعد همش چپ و راست پیام می ده. وقت بخیر. سلام. هی عکس محصولاتشو می فرسته. پیام می ده سمینار پوست داریم. من یه مدت سفر بودم. هی پیام می داد از سفر اومدی. اومدی؟ دیوونم کرده از بس پیام می ده. دیروز پیام داد جواب ندادم. باز حالا زنگ زد. چی کار کنم به نظرتون؟ بدم میاد کسی اینقد سریش بشه.