2777
2789
عنوان

حدف تاپیک🚩🚩🚩

134 بازدید | 29 پست

چرا واقعا همه تاپیک نمیزنید؟؟؟

متوجه نیستید این سایت این همه درامد داره از کاربراش ب دست میاره بدون اینکه یه امکانات حداقلی در اختیارشون بذاره؟؟؟

یه تاپیک ساده زحمتی نداره واستون

انقد بی تفاوت رد نشید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه محفل چت خصوصی نداریم که با دوستامون گروه خصوصی بزنیم 


حق عکس گذاشتن نداریم چون خرااابه 


درخواست دوستی و دسترسی به دوستامون خرابه 


حذف تاپیک نداریم 


درخواست تغییر اسم نداریم 


قدرت دیس لایک نداریم 


قدرت بلاک نداریم 


پس بگید ما اینجا فقط ربات تولید محتوا در راستای موضوعات دلخواه مدیر سایتیم چون ۹۰ درصد موضوعاتم که ممنوعه س 


یکم به خودتون بیاید حقتونو بخاید 

دختری که عاشق ماهه...🌔🌕🌖وقتے جنگ آغاز شود، سیاستمدار گلوله، ثروتمند نان وفقیر فرزندش را میدهد. جنگ که پایان یافت، سیاستمداران دست یکدیگر را مے فشارند، ثروتمندان قیمت ها را افزایش مے دهند و فقرا سرگردان به دنبال قبر فرزندان خود مے گردند.    سه چیز لازم است:. خانواده_ نظام اموزشی_ الگوها، براے اولے منزلت زن را باید شکست، دومے منزلت معلم، سومے منزلت بزرگان و اسطورها.

خیلیا واسشون مهم نیست 

تنها راهش اینه یه مدت نیایم سایت

آدم ها برای کسانی که دوستشان دارند قانون ها را می شکنند و برای افرادی که مطلوبشان نیستند قانون میگذارند 💔 افسردگی یک خشم علیه خود است ، انتقامی است که آدم به جای زندگی از خودش میگیرد . وقتی اتفاق می افتد که احساس میکنی دنیا ، خدا و سرنوشت به تو ظلم کرده اند و تو به جای مبارزه یا پذیرش ، خودت را مجازات میکنی ...

خب همین تاپیک زدنتون هم به نفعشونه دیگه

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸

دوستاتونو تگ کنید اونام دوستاشونو تگ کنن اینجوری حداقل تعداد نفراتی که مطلع میشن زیاد میشن

(لطفا عکس پروفایلم و امضام کپی نشه ممنونم🙏🏻)من از ساختمان قلب خود در شگفتم♥️…که چون سنگ مقاوم و گاهی چون شیشه شکننده است…طوفان حوادث مرا تکان نمیدهد…ولی از یک نسیم ملایم محبت به خود میلرزم…🍃🍃🍃 🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️ اسمم معصومه نیست متولد67 نیستم…🌸
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792