امشب بلیط قطار داریم به سمت مشهد
حالم بده نمیتونم هیچکاری بکنم
آخه چرا با این مریضی قصد سفر کردم
نه میتونم ناهار درست کنم نه میتونم شام برای قطارمون
از حال بدم استرس گرفتم به هیچکس هم نمیتونم بگم
روم نمیشه به شوهرم بگم نریم مشهد
حالمم اصلا خوب نیست
خدایا چه کنم با این حالم